SL2014 to aplikacja główna Centralnego systemu teleinformatycznego, stworzona przez Ministerstwo Rozwoju, mająca zapewnić obsługę procesu rozliczania i kontroli projektów w formie elektronicznej. Umożliwia ona także pełną komunikację w formie elektronicznej pomiędzy Beneficjentem a instytucją nadzorującą realizację projektu.
Umowa o dofinansowanie projektu zobowiązuje Beneficjenta do rozliczania realizowanego projektu w Centralnym systemie teleinformatycznym za pośrednictwem aplikacji głównej SL2014. Dzięki temu każdy Beneficjent może m.in. składać wnioski o płatność, prowadzić korespondencję z instytucją odpowiedzialną za ich weryfikację czy przekazywać inne niezbędne do realizacji projektu informacje.
Dostęp do SL2014 posiadają jedynie osoby uprawnione, tj. osoby wskazane przez Beneficjenta w umowie o dofinansowanie do wykonywania w jego imieniu czynności związanych z rozliczaniem projektu/projektów. Konta są tworzone automatycznie po wprowadzeniu przez instytucję umowy do systemu SL2014, a Beneficjenci otrzymują wówczas informację o utworzeniu konta i sposobie logowania na adres poczty elektronicznej, który podali we wniosku o nadanie dostępu dla osoby uprawnionej.
Aby skorzystać z systemu, wejdź na stronę: https://sl2014.gov.pl