Setki rozmów kwalifikacyjnych, z których wiele zakończyło się podpisaniem wymarzonej umowy o pracę – tak w skrócie można opisać efekty dotychczasowych dwóch edycji wydarzenia „Wystartuj z nami – Czas na Fundusze Europejskie”.

Kolejna edycja imprezy odbędzie się 30 października br.  w Zespole Szkół Mechanicznych przy ul. Hetmańskiej 45a w Rzeszowie.

Do udziału w tym wydarzeniu zachęcamy młode osoby pozostające bez pracy, a także świeżo upieczonych absolwentów szkół wyższych, specjalizujących się w zawodach technicznych. Mile widziani są również uczniowie szkół średnich, którzy już planują swoją karierę zawodową. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, zarówno dla zaproszonych Pracodawców jak i uczestników wydarzenia.

Odwiedzając stronę www.wystartujznami.nakiedy.pl każdy może zarejestrować się na rozmowę kwalifikacyjną do konkretnego pracodawcy i porozmawiać o konkretnym stanowisku pracy.

Rejestracja możliwa będzie do dnia 29 października br. W ramach portalu rezerwacyjnego możliwe będą następujące działania: rezerwacja terminów na rozmowy kwalifikacyjne (w tym przesłanie krótkiej informacji na temat dorobku zawodowego) oraz rezerwacja miejsc na warsztaty.

 

Lista pracodawców wraz ze stanowiskami, na które będą prowadzone rozmowy rekrutacyjne:

  • LOT AIRCRAFT MAINTENANCE SERVICES Sp. z o.o. (specjalista ds. technicznych, mechanik lotniczy, mechanik w obszarze badań nieniszczących, kierownik działu administracji, mechanik wsparcia, mechanik obsługi (warsztat foteli lotniczych), mechanik obsługi – blacharz, młodszy specjalista ds. planowania)
  • POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT S.A (inżynier eksploatacji, specjalista ds. planowania obsługi technicznej, specjalista ds. zapisów technicznych, specjalista ds. logistyki)
  • LINETECH S.A. (pomocnik mechanika (awionik) lotniczego, magazynier, pracownik działu estetyki, logistyk, pracownik działu dokumentacji)
  • MTU AERO EGINES Sp. z o.o. (operator manualny, operator CNC, operator automatu spawalniczego, inspektor ds. jakości, operator procesów specjalnych, mechanik w dziale utrzymania ruchu)
  • RSTechnology ADAM RACHWAŁ (spawacz TIG/MAG, monter, ślusarz, frezer, szlifierz, instruktor, kontroler jakości)
  • CARLSON WAGONLIT TRAVEL (Businesstravel Consultant)
  • B&P ENGINEERING Sp. z o.o. Sp. K. (spawacz TIG, operator CNC, pracownik produkcji, brygadzista)
  • PRATT & WHITNEY AeroPower (młodszy mechanik silników APU, młodszy monter silników APU, mechanik silników APU, monter silników APU, operator hamowni)
  • EME Aero Sp. z o.o. (mechanik silników lotniczych, operator ds. testów silnika, kontroler jakości, inspektor NDT, operator logistyki, technik utrzymania ruchu)
  • SANOFI AVENTIS Sp. z o.o. (OPERATOR PRODUKCJI)
  • „POLIMEX - MOSTOSTAL” S.A. (spawacz, monterkonstrukcji stalowych, inżynier technolog, kierownik budowy)
  • KOELNER Łańcucka Fabryka Śrub Sp. z o.o. (operator tłoczni, pracownik utrzymania ruchu, koordynator projektów sprzedażowych – obsługa klienta)
  • BBT Sp. z o.o. (monter, tokarz, frezer)
  • GOODRICH AEROSPACEPOLAND Sp. z o.o. (operator OSN, operator procesów chemicznych, lakiernik, magazynier, inspektor NDT, elektromechanik)
  • PRATT & WHITNEY RZESZÓW S.A. (młodszy operator cnc, młodszy operator urządzeń specjalnych,  młodszy ślusarz, młodszy spawacz TIG)
  • MB AEROSPACE (operator obrabiarek sterowanych numerycznie,
    mechanik wydziałowy, inspektor jakości, elektryk, pracownik przygotowania powierzchni)
  • PORT LOTNICZY „RZESZÓW-JASIONKA” Sp. z o.o. (steward portu, młodszy wartownik – konwojent, operator sprzętu lotniskowego)
  • POETON POLSKA SP. Z O.O. (operator linii, masker, pracownik malarni / lakiernik)

 

Konkursy i działania towarzyszące

W czasie trwania eventu zapraszamy do udziału w konkursach przeznaczonych dla wszystkich uczestników wydarzenia:

  1. „Fundusze Unijne - moja droga do sukcesu” – konkurs plastyczny – autor najlepszej pracy nagrodzony zostanie voucherem na kwotę 150 zł. do jednego z marketów AGD. Konkurs skierowany będzie do młodzieży i osób bezrobotnych będących uczestnikami wydarzenia. Autorzy wyróżnionych prac (2 szt.) otrzymają vouchery na kwotę 100 zł. do jednego z marketów AGD. W ramach ogłoszenia konkursu w czasie imprezy udostępniony zostanie regulamin konkursu dla wszystkich uczestników. W konkursie udział weźmie minimum 5 uczestników, którzy będą mieć minimum 60 min. na sporządzenie pracy, następnie po zebraniu prac, komisja (w składzie: min.3 osoby ze strony organizatorów), dokonają wyboru zwycięzców. Każdy ze zwycięzców podpisze protokół z odbioru nagrody.
  2. Test z wiedzy na temat Funduszy Unijnych w aspekcie województwa podkarpackiego – Konkurs skierowany będzie do wszystkich chętnych – łącznie z wystawcami – zwycięzca otrzyma voucher w kwocie 250 zł. do jednego z marketów AGD. W ramach ogłoszenia konkursu w czasie imprezy udostępniony zostanie regulamin konkursu dla wszystkich uczestników. W konkursie udział weźmie minimum 5 uczestników, którzy dostaną test z wiedzy na temat funduszy UE (test powstanie we współpracy z pracownikami Urzędu Marszałkowskiego), uczestnicy będą mieć minimum 15 min. na sporządzenie pracy, następnie po zebraniu prac, komisja (w składzie: min. 3 osoby ze strony organizatorów), dokonają wyboru zwycięzcy. Zwycięzca podpisze protokół z odbioru nagrody.
  3. W czasie trwania eventu zorganizowana zostanie zabawa polegająca na zbieraniu pieczątek/lub naklejek, za uzbieranie 6 naklejek uczestnik wydarzenia otrzymuje prezent. Naklejki/lub pieczątki będzie można otrzymać w ramach następujących działań:
  • Udział w rozmowie kwalifikacyjnej – uczestnik otrzymuje 2 szt. naklejek/pieczątek
  • Udział w konkursach organizowanych przez w ramach wydarzenia – uczestnik otrzymuje 2 szt. naklejek/pieczątek
  • Udział w warsztatach organizowanych przez w ramach wydarzenia – uczestnik otrzymuje 2 szt. naklejek/pieczątek
  • Rozmowa z wystawcami na auli – jeden pracodawca – 1 naklejka/pieczątka
  • Po zebraniu odpowiedniej ilości (na blankietach rozdawanych uczestnikom wydarzenia) naklejek/pieczątek (6 szt.) uczestnik w oznaczonym punkcie odbiera upominek. Upominki będą do odbioru w godzinach trwania imprezy na auli tj. od 10:00 do 14:00.

 

Do pobrania:

Plakat (PDF, 500.77 KB)

Program wydarzenia(PDF, 145.83 KB)

Pracodawcy i stanowiska (PDF, 100.58 KB)

 

Serdecznie zapraszamy!