UWAGA!!! LISTA ZAMKNIĘTA, BRAK WOLNYCH MIEJSC.
Informacje o szkoleniu
Celem szkolenia jest poznanie beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego z zagadnieniami dotyczącymi praktycznych aspektów elektronizacji zamówień publicznych.
Szkolenie odbędzie się 7 lipca 2020 r. w godz. 9.00 - 15.00.
Szkolenie odbędzie się w formie on-line, w małej grupie, uczestnicy biorący udział w szkoleniu sami decydują, w jakim miejscu z niego skorzystają - w domu czy w miejscu swojego zatrudnienia. Przed szkoleniem każdy z uczestników otrzymuje dostęp do pokoju konferencyjnego online.
Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnej. Podczas spotkania uczestnik widzi na ekranie swojego komputera prezentację multimedialną, będącą podstawą wykładu, oraz trenera, omawiającego ujęte w programie szkolenia zagadnienia.
W trakcie szkolenia uczestnicy mogą na bieżąco, na czacie, zadawać pytania i wyjaśniać wątpliwości.
Wymagania
Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebny jest komputer/tablet/telefon z podłączeniem do Internetu oraz słuchawki. Zalecana jest przeglądarka Google Chrome. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu mailowego.
Metody dydaktyczne
- prezentacja multimedialna prowadzona przez trenera,
- ćwiczenia, case-study realizowanych projektów.
Osoby chętne do wzięcia udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku gdy liczba chętnych będzie przewyższać planowaną liczbę uczestników, organizator zweryfikuje listę osób zgłoszonych i dopuści do udziału tylko jedną osobę z danej instytucji bądź firmy. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia listy rezerwowej.
Z uwagi na małe grupy szkoleniowe prosimy o rozważne zgłaszanie się i informowanie o braku możliwości udziału w spotkaniu mimo wcześniejszej rejestracji. Pozwoli to na udział w szkoleniu innym chętnym osobom z listy rezerwowej.
O zakwalifikowaniu do udziału w szkoleniu uczestnik zostanie poinformowany mailem.
Szkolenie poprowadzi pan Łukasz Mackiewicz - radca prawny specjalizujący się w zamówieniach publicznych, z wcześniejszym doświadczeniem jako pracownik Działu Zamówień Publicznych po stronie zamawiającego oraz kontroler zamówień publicznych. Dzięki praktyce zawodowej posiada szeroką wiedzę nie tylko z zakresu przygotowania dokumentacji przetargowych oraz prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia ale również z zakresu finansowania projektów infrastrukturalnych i środowiskowych, jak również z zakresu odpowiedzialności osób na kierowniczych stanowiskach w administracji publicznej, pracowników zamawiającego oraz podmiotów biorących udział w postępowaniach przetargowych. Występuje jako pełnomocnik wykonawców i zamawiających w postępowaniach przed sądami wszystkich instancji oraz Krajową Izbą Odwoławczą.
Dla kogo
Szkolenie adresowane jest dla beneficjentów realizujących projekty w ramach osi II-VI RPO WP 2014-2020.
Program szkolenia
- Używanie środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Dokumenty elektroniczne, które muszą być opatrywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
- Zasady składania ofert
- Wymagane zapisy SIWZ związane z elektronizacją.
- Omówienie narzędzi do składania ofert elektronicznych na przykładzie Miniportalu.
- Dokumentowanie postępowania po elektronizacji
Organizator szkolenia
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Al. Łukasza Cieplińskiego 4
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.